- Sprzedający na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni od daty jej otrzymania;
- W przypadku zasadności reklamacji przysługuje mi prawo do otrzymania towaru wolnego od wad lub zwrot kosztów zakupu towaru;
- W przypadku bezzasadności reklamacji, towar zostanie odesłany przez Sprzedającego. Kupujący musi opłacić kolejną przesyłkę(wpłata na konto);
- Towar o wadze do 2 kg wysyłam Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną;
- Klient ma prawo odesłać towar w dowolny sposób jednak zwracany koszt za przesyłkę będzie równo warty z opłatą zgodną z cennikiem Poczty Polskiej (list polecony ekonomiczny bądź paczka pocztowa ekonomiczna).
Na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176), informujemy Państwa, że istnieje możliwość reklamowania zakupionego towaru będącego niezgodnym z umową zgodnie z art. 4 w/w ustawy. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt adresem mailowym. Niezbędne również będzie wypełnienie formularza reklamacji towaru niezgodnego z umową.